Een strategische online marketing sessie duurt 1 of 2 dagdelen, afhankelijk van de wensen en het kennisniveau. In deze strategische sessie beantwoorden we samen de volgende vragen:

  • Doelstelling: Wat wil je bereiken? Kan dit bereikt worden met online marketing?
  • Doelgroep en analyse: Wie wil je bereiken en waar vind je deze doelgroep?
  • Boodschap: Waar wil je beroemd om worden?
  • Monitoren en luisteren: Wat wordt er al gezegd over jouw bedrijf en branche?
  • Mensen en middelen: Wie kunnen we intern betrekken? Welke kennis en middelen zijn beschikbaar?
  • Content: Welke informatie is waardevol om te delen en voor wie/wanneer?
  • Welke vorm van online marketing werkt voor jou?: Kun je klanten bijvoorbeeld bereiken met advertenties in zoekmachines, of kun je met social media de doelstellingen bereiken
  • Meten: Hoe maak je het succes meetbaar?

Na afloop ontvang je een concreet en praktisch plan waarmee jij direct aan de slag kunt. Heb je al een goede basis gelegd, maar ben je niet zeker van de aanpak? Ik kijk graag mee en geef advies, zodat jouw bedrijf zijn doelstellingen behaald.