‘Het complete pakket’ zijn woorden die in mij opkomen als ik denk aan Lisette.
Ik heb Lisette ingehuurd voor marketing- en communicatie advies voor de marktintroductie van een abonnementsmodel voor MyTerminal, het online platform van Hutchison Ports ECT Rotterdam. In het bijzonder was ik onder de indruk van haar vermogen om het product en de markt snel eigen te maken; hiervoor een strategie te bepalen; en dit vervolgens te vertalen naar content marketing – en dat in korte tijd. Zonder Lisette (en haar collega Iboya) was de marktintroductie nooit zo succesvol verlopen! En ook een stuk minder gezellig!
Ik kan Lisette van harte aanbevelen voor marketing en communicatie vraagstukken in de haven van Rotterdam.
Lisette heeft ons comms team tijdelijk versterkt met haar kennis van online communicatie en social media. Ik heb haar leren kennen als iemand die snel haar weg vindt in een organisatie en zonder moeite op een rijdende trein springt. Dat was namelijk het geval in ons Brexit programma. Ik heb gedurende de laatste maanden van 2020 regelmatig met haar samengewerkt in de positionering van Portbase en haar dienstverlening online. Daarin was ze proactief en scherp. Brexit vroeg richting het einde veel flexibiliteit in timing van berichtgeving en een scherpe blik op tone of voice. Ook hierin was het fijn en snel schakelen met haar. Ik kan Lisette daarom van harte aanbevelen. Een aanwinst voor iedere organisatie. En ook gewoon een heel leuk mens!
Lisette verzorgt al sinds 2015 de content en betaalde advertenties op de social media kanalen van het Maritiem Museum Rotterdam en de analyse hiervan. Het is prettig en snel schakelen met Lisette, ze geeft gevraagd en ongevraagd advies en is goed op de hoogte van de snelle veranderingen en ontwikkelingen op social media. Door haar samenwerking met Koen Joosen van Mosquito kan zij een compleet pakket bieden op het gebied van advies, social media en SEO/SEA.
I have met Lisette during the Volvo Ocean Race Finish The Hague (2017-18) as a professional in social media. As Manager Marketing & Communication, I asked Lisette to join the marcoms team in the role of Social Media Manager.
Lisette is a hard-working self-starter who takes great responsibility in making sure the social media channels are representing the organisation in the best way possible. Lisette is able to formulate a clear social media strategy within the overall marketing communication objectives and will use this strategy in creating a fitting social media plan. By being constantly involved in monitoring the online chatter about the organisation or topic via different channels, she is a valuable asset to any marcoms team.
Besides having the required knowledge in her line of work, she also has great social skills. Lisette is a solution-oriented and positive person who can work alone but also fits in a team easily. She is passionate about her work and able to go the extra mile. In closing, as detailed above, based on my experience working with her, I can unreservedly recommend Lisette.
Lisette is de social media expert van de Rotterdamse haven.
Daarom heeft Nieuwsblad Transport haar gevraagd een presentatie te geven tijdens het jaarlijkse Congres Social Media in Transport & Logistiek. Dat heeft ze uitstekend gedaan. Lisette is inhoudelijk sterk en heeft veel ervaring met social media, daarbij is ze altijd bereid kennis te delen. Combineer dat met een aanstekelijk enthousiasme en je krijgt een geweldige presentatie met veel interactie. De meeste bezoekers van het congres hebben haar bijdrage beoordeeld met het cijfer 8.