Workshop

Twitter, Linkedin en Facebook workshops. Sales 2.0 en Recruitment 2.0.

Er zijn verschillende workshops mogelijk om het kennisniveau binnen jouw organisatie te verhogen. Deze workshops zijn altijd op maat gemaakt. Globaal zijn er de volgende mogelijkheden, maar mocht je een andere wens hebben, neem dan vooral contact op.

 

twitter

 

Workshop Twitter

  • Wat is Twitter?
  • Wat zijn hashtags, tweets, retweets en trending topics?
  • Wat zijn de do’s en don’ts?
  • Het aanmaken van een profiel en biografie
  • Wat kun je Twitteren? Wat past er bij je?
  • Hoe kun je Twitter efficiënt gebruiken?
  • Voorbeelden, cases en tips

linkedin

 

Workshop Linkedin

  • Wat is Linkedin?
  • Het aanmaken van een perfect persoonlijk profiel (en/of bedrijfsprofiel)
  • Wat zijn de do’s en don’ts?
  • Hoe vind je personen, bedrijven en interessante groepen?
  • Hoe neem je deel aan groepen en discussies?
  • Wat is de meerwaarde van betaalde accounts?
  • Hoe kun je Linkedin efficiënt gebruiken?
  • Voorbeelden, cases en tips

facebook

 

Workshop Facebook

  • Wat is Facebook?
  • Het aanmaken van een persoonlijk en/of bedrijfsprofiel
  • Hoe deel je berichten en foto’s?
  • Hoe gebruik je hashtags?
  • Hoe vind je personen, bedrijven en andere interessante groepen?
  • Welke App’s zijn interessant?
  • Hoe kun je Facebook efficiënt gebruiken?
  • Voorbeelden, cases en tips

 

Workshop Sales 2.0

Extra omzet binnenhalen, dat is het doel van deze workshop. Koude acquisitie bestaat niet meer! Hoe zorg je dat bedrijven naar jou toe komen? En hoe kun je online marketing en nieuwe technieken gebruiken om extra omzet binnen te halen?

Meer weten?
Bekijk hier de workshop sales 2.0 over social media bij International Paint (Akzo Nobel).

Workshop Recruitment 2.0

Zorgen dat je bekender bent op de arbeidsmarkt en de juiste mensen aantrekt, dat is het doel van deze workshop. Met een tekort aan goed (technisch) havenpersoneel wordt het belang van recruitment en arbeidsmarktcommunicatie alleen maar groter. Online zijn er ontzettend veel kansen te vinden. Hoe bereik je die perfecte kandidaat? En hoe kun je online marketing optimaal gebruiken?