Advies & Strategie

Wil jij weten of online marketing iets voor jouw bedrijf is? Of zie je al kansen? In welke fase je ook zit, het is belangrijk om na te denken over de richting die je kiest.

In een strategische sessie beantwoorden we samen de volgende vragen:

      1. Doelstelling: Wat wil je bereiken? Kan dit bereikt worden met online marketing?
      2. Doelgroep en analyse: Wie wil je bereiken en waar vind je deze doelgroep?
      3. Boodschap: Waar wil je beroemd om worden?
      4. Monitoren en luisteren: Wat wordt er al gezegd over jouw bedrijf en branche?
      5. Mensen en middelen: Wie kunnen we intern betrekken? Welke kennis en middelen zijn beschikbaar?
      6. Content: Welke informatie is waardevol om te delen en voor wie/wanneer?
      7. Welke vorm van online marketing werkt voor jou?: Kun je jouw klanten bijvoorbeeld bereiken met advertenties in zoekmachines, of kun jij met social media jouw doelstellingen bereiken? En hoe doet jouw site het in de zoekresultaten?  
      8. Meten: Hoe maak je het succes van meetbaar?
      9. Implementatie: Aan de slag!
      10. Evaluatie: Heeft de inzet van online marketing het gewenste resultaat opgeleverd? Wat is goed en wat kan beter?

Heb je al een goede basis gelegd, maar ben je niet zeker van de aanpak? Ik kijk graag mee en geef advies, zodat jouw bedrijf zijn doelstellingen behaald.