Dat is één van de vragen die ik heb beantwoord tijdens de training social media voor sales bij International Paint (Akzo Nobel). We hebben vooraf besloten om ons te richten op Linkedin, vanwege de populariteit in de Rotterdamse Haven en bij de doelgroep van International Paint.

Mijn stelling: Ja, wanneer je social media goed inzet hoef je geen ‘koude’ telefoontjes te plegen met prospects die je niet kent. Waarom?

  • Met behulp van social media zorg jij dat je jouw prospects kent of leert kennen
  • Prospect komen naar jou toe

Meer weten? Hieronder kun je de presentatie bekijken, of neem eens contact op voor meer informatie.

 

1 antwoord

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] de komst van social media is koude acquisitie bijna overbodig geworden. Het is misschien even wennen om mensen via social media ‘lastig te vallen’, maar het […]

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *