De eerste stap in de wereld van social media begint vaak met ‘luisteren’: wat gebeurt er op social media, wie zegt wat over jouw bedrijf en welke ontwikkelingen zijn er in de markt? Je kunt dit doen met een social media dashboard. Hootsuite is een goed voorbeeld van een gratis social media dashboard.

Na een training in het gebruik van Hootsuite heb ik als naslagwerk deze handleiding geschreven voor een klant. Waarschijnlijk is deze ook nuttig voor anderen, maak er dus vooral gebruik van. Mocht je vragen of tips voor anderen hebben, deel ze dan in de reacties!

Handleiding Hootsuite

Wil je ook de praktische training volgen? Neem dan vooral contact op.

 

 

 

1 antwoord

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] zodat je altijd op de hoogte bent van de online gesprekken. Dit kan met een gratis tool zoals Hootsuite, maar is vaak vollediger met een betaalde tool zoals Obi4wan of […]

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *